Deze touring-voorruit is niet alleen aanzienlijk breder dan het origineel, hij is ook aanzienlijk hoger met ongeveer 450 mm en is speciaal ontwikkeld voor bestuurders die maximale windbescherming willen met minimale afmetingen. Het biedt de avonturier meer overzicht met dezelfde schermhoogte. Het zicht op het voorwiel is vrij, geen strut (R 1200 GS Adventure), zowel op de weg als offroad enorme voordelen!
De feiten:
- Zelfs in de laagste stand een aanzienlijk verbeterde windbescherming, zelfs bij topsnelheid.
- Aanzienlijk stiller.
- Minimale turbulentie.
- Geen trillingen rondom helm.
- Montage en afstelling als origineel.
- Door de basispositie te wijzigen, wordt de hoek verstelling effectiever.
- Instelbaar voor bijna alle chauffeurs.
- Geen water op het vizier in de regen (wervelende onderdruk).
- Zeer robuust, optisch puur (volledig zicht !!) en benzinebestendig PMMA acrylplastic.
- 6 mm materiaaldikte.
- 5 jaar garantie.
- Met ABE.
- Alle testritten zijn uitgevoerd met drie chauffeurs van elk ongeveer 1,70, 1,80 en 1,90 meter lang en met het originele zadel hoog ingesteld. Met een laag zadel zit en / of kleinere lichaamsgrootte kunnen de eigenschappen nog verder verbeteren.
- De ruit is onderaan zwart gekleurd