Wunderlich uitlaat deflector "GONZZOO"

Artikelnummer: 20881-000

81,24

De GS is een van de beste allround motorfietsen die er zijn. Toch zijn we continu op zoek naar verdere verbeteringen en hebben we altijd een open oor voor onze klanten.
Een punt dat onze klanten vaak opmerken, is het duidelijk waarneembare, laagfrequente gebrul van de GS, dat vooral optreedt bij deel- en vollast bij snelheden tussen 80 en 130 km / u. Helaas is dit het snelheidsbereik waarin u zich het vaakst verplaatst. Of degene die je het minst kunt vermijden.
Tijdens de testritten konden we de resonantiekamer, die grofweg wordt gevormd vanuit de binnenkant van de behuizing en de gehele achterwielkast, identificeren als de bron van het geluid.

Het is de geluidsdruk die uit de uitlaat ontsnapt die de beschreven ruimte stimuleert om te resoneren. Deze resonantieruimte werkt als een mechanische versterker. Het is de oorzaak van het brullende geluid dat als hinderlijk en onaangenaam wordt ervaren en het fysieke welzijn kan beïnvloeden door subjectieve stress en ongemak te veroorzaken en zo af te leiden van het verkeer.
Onze uitlaatdeflector GONZZOO leidt de uitlaatstraal weg van deze resonantiekamer en schermt de geluidsdruk lateraal en naar boven af. Dit vermindert merkbaar de ergernis en de beschreven effecten van het gebrul.
De dynamische druk die de prestatie beïnvloedt, verandert niet, zodat er geen prestatieverlies is!
Voorbijgangers ervaren de GS ook als subjectief stiller, omdat de geluidsdruk aan de zijkant wordt afgeschermd.
De deflector schermt de warmtestraling van de uitlaatgasstroom af waardoor de opwarming van de koffer en de inhoud van de koffer merkbaar wordt verminderd.
De montage is eenvoudig met veerhouders, zodat de compacte deflector op elk moment eenvoudig kan worden geïnstalleerd en verwijderd. Het juiste veergereedschap is inbegrepen. ABE in voorbereiding.
Is er een verband tussen geluidsreductie en ergonomie?
Van subjectieve perceptie en de mogelijke effecten ervan op de rijveiligheid

Bij het motorrijden mag niets irritant zijn en dus afleiden van het rijplezier en het verkeer. We bieden een enorm scala aan ergonomische componenten die precies deze aanpak volgen. Ze maken het mogelijk om de motorfiets zo aan te passen dat niets je irriteert of stoort en je kunt genieten van het rijden, maar ook van tevoren de verkeerssituatie kunt zien, want alle mens-machine interfaces passen perfect. Ergonomie zorgt niet alleen voor meer comfort en rijplezier, maar – eigenlijk net zo relevant – voor een extra veiligheidsfactor bij het motorrijden.

Dat wat voor een niet-ergonomische motorfiets in conventionele zin geldt, ook analoog kan worden toegepast op geluidsoverlast. Naast de puur objectieve blootstelling kan geluidshinder ook subjectief ervaren welzijnsstoornissen veroorzaken die tijdens het rijden irriteren en storen, waardoor de bestuurder zich niet meer 100% op het rijden en het verkeer kan concentreren. Als u de geluidsoverlast en de subjectief waargenomen verslechtering van het welzijn vermindert, wint u ook aan rijveiligheid en vooral aan rijplezier.

De feiten
functie

De uitlaatdeflector GONZZOO zorgt voor een aanzienlijke geluidsreductie op hoofdhoogte voor de bestuurder en voorpassagier en minimaliseert het gebrul van de GS, dat vaak als onaangenaam wordt ervaren
Minder lawaai zorgt voor ontspannen en veilig rijden
Geen prestatieverlies
In de subjectieve waarneming kan, wanneer de GS voorbij rijdt – afhankelijk van de vrije veldcondities – een aanzienlijke ruisonderdrukking worden bepaald
Beschermt de koffer tegen de warmtestraling van de uitlaatgasstroom en vermindert de opwarming van de inhoud
Compacte, effectieve constructie
Makkelijk op te bergen
Precies passende, veilige, eenvoudige montage met veerhaken
Incl. Montagegereedschap
ABE in voorbereiding

Technische specificaties

Materiaal: roestvrij staal, nauwkeurig verwerkt

bijzonderheden

Wunderlich premium product.
Kleine series. Handgemaakt
Ontwerp. Functioneel en geïntegreerd.
60 dagen retourrecht
Gemaakt in Duitsland
5 jaar garantieDe GS is een van de beste allround motorfietsen die er zijn. Toch zijn we continu op zoek naar verdere verbeteringen en hebben we altijd een open oor voor onze klanten.
Een punt dat onze klanten vaak opmerken, is het duidelijk waarneembare, laagfrequente gebrul van de GS, dat vooral optreedt bij deel- en vollast bij snelheden tussen 80 en 130 km / u. Helaas is dit het snelheidsbereik waarin u zich het vaakst verplaatst. Of degene die je het minst kunt vermijden.
Tijdens de testritten konden we de resonantiekamer, die grofweg wordt gevormd vanuit de binnenkant van de behuizing en de gehele achterwielkast, identificeren als de bron van het geluid.

Het is de geluidsdruk die uit de uitlaat ontsnapt die de beschreven ruimte stimuleert om te resoneren. Deze resonantieruimte werkt als een mechanische versterker. Het is de oorzaak van het brullende geluid dat als hinderlijk en onaangenaam wordt ervaren en het fysieke welzijn kan beïnvloeden door subjectieve stress en ongemak te veroorzaken en zo af te leiden van het verkeer.
Onze uitlaatdeflector GONZZOO leidt de uitlaatstraal weg van deze resonantiekamer en schermt de geluidsdruk lateraal en naar boven af. Dit vermindert merkbaar de ergernis en de beschreven effecten van het gebrul.
De dynamische druk die de prestatie beïnvloedt, verandert niet, zodat er geen prestatieverlies is!
Voorbijgangers ervaren de GS ook als subjectief stiller, omdat de geluidsdruk aan de zijkant wordt afgeschermd.
De deflector schermt de warmtestraling van de uitlaatgasstroom af waardoor de opwarming van de koffer en de inhoud van de koffer merkbaar wordt verminderd.
De montage is eenvoudig met veerhouders, zodat de compacte deflector op elk moment eenvoudig kan worden geïnstalleerd en verwijderd. Het juiste veergereedschap is inbegrepen. ABE in voorbereiding.
Is er een verband tussen geluidsreductie en ergonomie?
Van subjectieve perceptie en de mogelijke effecten ervan op de rijveiligheid

Bij het motorrijden mag niets irritant zijn en dus afleiden van het rijplezier en het verkeer. We bieden een enorm scala aan ergonomische componenten die precies deze aanpak volgen. Ze maken het mogelijk om de motorfiets zo aan te passen dat niets je irriteert of stoort en je kunt genieten van het rijden, maar ook van tevoren de verkeerssituatie kunt zien, want alle mens-machine interfaces passen perfect. Ergonomie zorgt niet alleen voor meer comfort en rijplezier, maar – eigenlijk net zo relevant – voor een extra veiligheidsfactor bij het motorrijden.

Dat wat voor een niet-ergonomische motorfiets in conventionele zin geldt, ook analoog kan worden toegepast op geluidsoverlast. Naast de puur objectieve blootstelling kan geluidshinder ook subjectief ervaren welzijnsstoornissen veroorzaken die tijdens het rijden irriteren en storen, waardoor de bestuurder zich niet meer 100% op het rijden en het verkeer kan concentreren. Als u de geluidsoverlast en de subjectief waargenomen verslechtering van het welzijn vermindert, wint u ook aan rijveiligheid en vooral aan rijplezier.

De feiten
functie

De uitlaatdeflector GONZZOO zorgt voor een aanzienlijke geluidsreductie op hoofdhoogte voor de bestuurder en voorpassagier en minimaliseert het gebrul van de GS, dat vaak als onaangenaam wordt ervaren
Minder lawaai zorgt voor ontspannen en veilig rijden
Geen prestatieverlies
In de subjectieve waarneming kan, wanneer de GS voorbij rijdt – afhankelijk van de vrije veldcondities – een aanzienlijke ruisonderdrukking worden bepaald
Beschermt de koffer tegen de warmtestraling van de uitlaatgasstroom en vermindert de opwarming van de inhoud
Compacte, effectieve constructie
Makkelijk op te bergen
Precies passende, veilige, eenvoudige montage met veerhaken
Incl. Montagegereedschap
ABE in voorbereiding

Technische specificaties

Materiaal: roestvrij staal, nauwkeurig verwerkt

bijzonderheden

Wunderlich premium product.
Kleine series. Handgemaakt
Ontwerp. Functioneel en geïntegreerd.
60 dagen retourrecht
Gemaakt in Duitsland
5 jaar garantie

Artikel ID