De motorbeschermbeugel beschermt niet alleen op betrouwbare wijze de cilinders en kleppendeksels, maar ook de twee lambdasondes. Het allround beschermingsconcept verhoogt de passieve veiligheid en daarmee het rijplezier. Bij een val of omkanteling worden de inwerkende krachten via de beugelconstructie optimaal verdeeld over de dragende steunpunten, zodat krachtpieken worden vermeden.
De motorbeschermbeugel is gemaakt van 25 millimeter precisie roestvrijstalen buizen. De pijpsegmenten worden gevormd op CNC pijpbuigmachines en vervolgens netjes gelast. De beschermbeugel is optisch geïntegreerd in het design van de motorfiets en onderstreept het opvallende uiterlijk.
Bij onze beschermbeugels ligt de focus op de beschermende functie en het productdesign. De zwarte motorbeschermbeugel nestelt zich onopvallend om de motorfiets. Dit maakt deze beschermbeugel perfect voor degenen die hem liever wat discreter hebben. Het roestvrijstalen oppervlak is gepoedercoat.
De feiten:
Functie:
Uniforme verdeling van krachten over 3 ophaalpunten aan elke kant van het voertuig
Perfecte bescherming van cilinders, kleppendeksels en beide lambdasondes
Maximale bescherming gecombineerd met minimaal gewicht
Het verloop van de stijgbeugels komt exact overeen met die van het spruitstuk en de lijn van de boxer
Geen aantasting van de bodemvrijheid
Plug & Play-pasvorm: ongecompliceerde montage inclusief gedetailleerde montage-instructies
Technische specificaties:
Materiaal: hoogwaardig roestvrij staal met hoge treksterkte en rek bij breuk;
Buisdiameter: 25 millimeter
Bijzonderheden:
Geen ABE vereist
Gemaakt in Duitsland
60 dagen retourrecht
Gelijk zijn met:
Wij bieden een composiet veerpoot aan als een nuttige, optionele aanvulling op het motorbeschermingsconcept
Tankbeschermbeugel en microflooter zijn optioneel verkrijgbaar (niet inbegrepen)
Materiaal: CORDURA® 500, zeer sterk en slijtvast, water- en stofdicht, bovendien aan de binnenkant TPU (thermoplastisch polyurethaan) gecoat, naden en verdubbelingen waterdicht gelast