Wunderlich stuurverhoger ERGO R 1300 GS (Adventure) – 40 mm – zilver

Artikelnummer: 13320-000

R 1300GS Als Riding Assistant is geïnstalleerd, niet in combinatie met spiegelverlenging
R 1300 GS Avontuur ABE in voorbereiding, als Riding Assistant is geïnstalleerd, niet in combinatie met spiegelverlenging

 142,25

Functie en product eigenschappen van de Wunderlich ERGO stuurverhoger

Vergroot de stuurbasis met ca. 40 mm
Ideaal voor dynamisch rijden terwijl u staat tijdens enduro- of offroad-gebruik
Ontspannen, rechte zitpositie voor moeiteloos rijden
Merkbare verhoging van het comfort door het ontlasten van het gehele bewegingsapparaat
Betere bediening gecombineerd met beter overzicht en controle
Directere rijervaring
Verhoogt de passieve veiligheid
De stuur kantel mogelijkheden blijven volledig behouden, waardoor de zitpositie optimaal kan worden aangepast aan de individuele behoeften en merkbaar kan worden verbeterd
Zilver geanodiseerd
Eenvoudige conversie zonder verdere wijzigingen
ABE in voorbereiding
Inclusief montagekit
Technische data

materiaal
Hoogwaardig aluminium, nauwkeurig gefreesd in een mechanische werkplaats, geanodiseerd zilver
Dimensies
Vergroot +40 mm
Kleur
zilverkleurig
Uw Wunderlich-voordelen

Prachtig product. Kleine series. Handgemaakt.
Grillig ontwerp. Functioneel en geïntegreerd.
Gemaakt in Duitsland
ABE in voorbereiding
Prachtige 60/5
60 dagen retourbeleid – test zonder risico!
Plus 5 jaar garantie.
De speciaal door onze ontwikkelaars ontworpen stuurverhoger verhoogt het stuur met 40 mm. De hoogte blijkt ideaal te zijn voor dynamisch enduro- of offroad-gebruik waarbij staand wordt gereden. De ergonomische effecten zijn vooral belangrijk voor lange bestuurders, omdat ze een ontspannend effect hebben op de gehele rugspieren en armen en tegelijkertijd de belasting van de wervelkolom, het bekken en het staartbeen verlichten. Dit verbetert de geschiktheid en het comfort voor toertochten aanzienlijk. En ontspannen rijden zorgt ook voor meer passieve veiligheid, net als het betere overzicht van wat er op de weg gebeurt, als gevolg van de rechtere zitpositie.

error: Content is protected !!