Een combinatie van het verhogen en verplaatsen van het stuur dichter bij de rijder. Dit resulteert in ergonomie die de belasting van de rugspieren, het bekken/stuitbeen en de armen ontlast, wat de geschiktheid voor toeren aanzienlijk verbetert.
Eenvoudige conversie binnen enkele minuten zonder verdere wijzigingen. De zitpositie kan verder worden verbeterd dankzij de verbeterde kantelmogelijkheden van het stuur.
De feiten
Vergroot met ca. 45 mm en verschoven met 23 mm dichter bij de bestuurder
Betere bediening
Meer directe rijervaring
Ontspannen, rechtop zittende positie
Verlichting van het gehele bewegingsapparaat
Offroad rechtop staan is nu mogelijk = minder vermoeiend rijden en betere controle
Technische specificaties
zwart geanodiseerd
Individueel gefreesd uit hoogwaardig aluminium
Compleet met schroevenset
bijzonderheden
Grillig. Geïntegreerd ontwerp
5 jaar garantie
Kleine serie. Handgemaakt
Gemaakt in Duitsland
Met ABE