Functie en productkenmerken van de bestuurdersstoel AKTIVKOMFORT – voor solo achter
- Deze AKTIVKOMFORT bank onderstreept perfect de dynamische lijn van de solo-achterkant
- De Wunderlich 3D-contour van de zitting, de sportieve contraststiksels en de lijn van de bies dragen hieraan bij.
- De zitting past perfect in het ontwerp en volgt de lijn die naar achteren toe ontstaat
- Dat actieve sportiviteit en een ontspannen rijervaring – wat een verhoging van de passieve veiligheid betekent – elkaar niet uitsluiten, voelt u als u voor de eerste keer gaat zitten
- De ergonomische, beproefde, speciaal voor de bestuurder ontwikkelde 3D-contour ondersteunt de natuurlijke positie van het bekken en de comfortabele positie van de benen tijdens het rijden
- Het bijzondere, ergonomische ontwerp met een strakke kern zorgt voor comfort doordat de bank niet doorzakt
- De zitdruk wordt gelijkmatig over een groter oppervlak verdeeld, wat resulteert in een merkbaar geoptimaliseerde gewichtsverdeling en een lagere specifieke drukbelasting
- De ergonomische vorm van het speciale schuim verlicht de druk op het stuitje
- Meer comfort dankzij Thermo Pro-technologie : Met onze Thermo Pro bestuurders- en passagiersstoelen is de temperatuur van het zitoppervlak in de hete zon midden in de zomer tot 25°C lager dan bij conventioneel bekledingsmateriaal
- Elegante, contrasterende, sportieve “gesneden” naden
- Geborduurd Wunderlich-logo aan beide zijden van de zitflank
- Gemaakt in Duitsland
Technische gegevens
- Materiaal/stof bekledingsmateriaal
- Thermo Pro-technologie
- Optimale grip voor optimale grip
- Zweetbestendig bekledingsmateriaal, gecombineerd met Alcantara biezen, contrasterende “gesneden” naden
- Gelijmde en gelaste naden voor 100% dichtheid – verwerkt op moderne heteluchtlasmachines
- Materiaal zitschaal
- Zeer sterke basisschaal uit eigen matrijzenbouw
- Wunderlich zitkern
- Beproefde, ergonomische Wunderlich 3D-contour speciaal voor de bestuurder
- Zithoogte
- Standaard zithoogte
- Ontwerp/kleur
- Zwart
Uw Wunderlich-voordelen
- Wunderlich premiumproduct. Kleine series. Met de hand gemaakt.
- Grillig ontwerp. Geïntegreerd en functioneel.
- Grillig. Rijden 365.
- ERGO
- Thermo Pro- technologie
- Proefrit in het testcentrum op het hoofdkantoor van ons bedrijf
- Prachtige 60/5
- 60 dagen retourbeleid – testen zonder risico!
- Plus 5 jaar garantie.
Goed om te weten
De AKTIVKOMFORT-stoel past met zijn opwaartse lijn perfect in het ontwerp van de solo-achterkant. Deze AKTIVKOMFORT bank onderstreept perfect de dynamische lijnen van de Monoposto. De vorm van de Wunderlich 3D-contour van de zitting, de sportieve contraststiksels en de lijn van de bies dragen hieraan bij.
Wij vervaardigen onze stoelen met een karakteristieke, ergonomische 3D-contour waardoor de rijder één kan worden met zijn BMW-motorfiets. De vorm en helling van de zorgvuldig vervaardigde bankkern ondersteunen de ergonomisch voordelige, natuurlijke positie van het bekken. Zo geïntegreerd dat je gemakkelijk ontspannen en dus actief kunt rijden. En ontspannen zitten zorgt ongetwijfeld voor een toename van de passieve veiligheid. Met onze Thermo Pro bestuurders- en passagiersstoelen is de temperatuur van het zitoppervlak midden in de zomer in de brandende zon tot 25°C lager dan bij conventioneel bekledingsmateriaal.
Voor alle AKTIVKOMFORT banken geldt:
Dankzij het doordachte ontwerp wordt het “doorzitten” van de bekleding op betrouwbare wijze vermeden en wordt de zitdruk gelijkmatig over een groter oppervlak verdeeld, wat leidt tot een merkbaar lagere specifieke drukbelasting. Prettig! De ergonomische vorm van het speciale schuim verlicht bovendien de druk op het drukgevoelige stuitje.
Ze bieden perfecte ondersteuning en actieve, veilige controle bij hard rijden, vooral bij het remmen: wie weet niet hoe het is als je jezelf plotseling moet ondersteunen en tegelijkertijd moet sturen in een potentieel gevaarlijke situatie. Met de speciaal ontwikkelde steuncontour van Wunderlich behoren deze schokkende momenten bij het remmen tot het verleden. De innovatieve, ergonomische 3D-contour zorgt er bovendien voor dat drukpunten op de binnenkant van de dijen tot het verleden behoren bij het staan voor verkeerslichten.









